De attentiewaarde van fysieke post neemt weer toe

1 januari 2017

In een wereld waar alles digitaal verzonden wordt, voelen we ons al snel overspoeld door de vele informatie. Immers iedere nieuwsbrief, reclamefolder of enquete draagt de boodschap uit heel belangrijk te zijn, iets wat niet gemist mag worden. Steeds meer ondernemers worden daardoor geconfronteerd met bomvolle emailboxen en overijverige spamfilters waardoor het lastig is de boodschap over de bühne te krijgen. Online moet er met steeds meer factoren geconcurreerd worden, terwijl de traditionele brievenbus steeds leger wordt.

Fysieke post brengt uw klant weer in beweging

Van een overvolle email inbox kijken we dus niet meer op, maar des te meer van een brief die door de bus valt. Post op de mat krijgt op deze manier een heel andere belevenis. Fysieke post brengt uw klant weer in beweging. U bereikt uw doelgroep weer en uw post heeft weer de professionele uitstraling die het verdient. De envelop is immers een visitekaartje van de organisatie dus daar besteedt u aandacht aan en de frankeermachine helpt jou daarbij. U voert een envelop in en de frankeermachine frankeert direct op de envelop. Eén stempel met het juiste bedrag. Eenvoudig en professioneel. U kunt zelfs uw logo mee laten printen door de frankeermachine. Scheelt u weer voorbedrukte enveloppen of u kunt variëren met leuke afbeeldingen of foto's die bijvoorbeeld een actie ondersteunen.

Altijd 'postzegels' op voorraad met de frankeermachine

Met een frankeermachine heeft u altijd 'postzegels' op voorraad. U kunt 24/7 frankeertegoed opladen, gewoon via de frankeermachine. Opladen van frankeertegoed doet u via de frankeermachine die verbonden is met een telefoonlijn of het internet. Daarmee staat hij in verbinding met Bpost. Zodra u een aanvraag doet voor frankeertegoed wordt dit meteen geregeld. De factuur voor het opgeladen bedrag ontvangt u achteraf van Bpost.

"In dit emailtijdperk, waarin afzender en onderwerp in een oogopslag zichtbaar zijn, is mysterieuze fysieke post een regelrecht cadeautje. Iedereen weet dat cadeautjes meestal tegenvallen als u ze eenmaal heeft uitgepakt, maar het genot tijdens het verheugen bij het domweg staren naar de verpakking kent minder grenzen. Want ook al kunt u daaraan zien wat het is, u bent toch erg benieuwd wat er in zit."

Professionele uitstraling die past bij uw organisatie

Wanneer u als organisatie de keuze maakt om uw boodschap toch via post te verzenden dan hoeft dit geen tijdrovende of vervelende klus te zijn. Voor uw hele poststroom, of het nou gaat om pakketten, brievenbuspakketjes, brieven, facturen, afspraak bevestigingen, felicitaties, aanmaningen of marketing uitingen. De frankeermachine biedt altijd een snelle oplossing die bovendien professioneel oogt.